چگونه با چند اقدام ساده پیشنهادتان را جذاب کنید و آن را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید

معرفی یک کسب و کار :

همانطور که از نام سایت پیداست، سایت پیشنهاد با فراهم آوردن بستری مناسب برای معرفی کسب و کارها، ارائه پیشنهادهای کاری ، خدماتی ، فروش محصولات و همچنین آشنایی با برترین ها ، این امکان را به وجود آورده تا افراد به راحتی به خواسته مورد نظر دست پیدا کنند. در صفحه یک پیشنهاد ثبت شده، کاربران می توانند به توضیحات، لوگو و تصاویر، ویدئو، اطلاعات تماس، موقعیت مکانی بر روی نقشه، آدرس صفحات اجتماعی دست یابند. همچنین آنها می توانند در همان صفحه آخرین پست های اینستاگرام پیشنهاددهنده ها و یا پیشنهاد ثبت شده را مشاهده کنند. 

از مزایای دیگر سایت پیشنهاد این است که پیشنهاد ثبت شده می تواند بصورت رایگان و برای مدت طولانی (حداقل یک سال) بر روی سایت باقی بماند و فقط در صورت لزوم اطلاعات و تصاویر توسط پیشنهاد دهنده به روز شود. علاوه بر این پیشنهاد دهنده ها می توانند تقاضای دریافت تیک آبی اصالت کنند.

در اولین قدم و پس از ورود به صفحه ثبت پیشنهاد، شما باید دسته‌بندی متناسب با پیشنهاد موردنظر خود را انتخاب کنید.  انتخاب دقیق دسته‌ بندی ، کاربران را در کمترین زمان ممکن به شما می‌رساند. حتما قبل از انتخاب، همه دسته های موجود را ببینید. ما برای راحت تر پیدا شدن پیشنهاد شما توسط کاربران دسته های مختلفی ایجاد کرده ایم. علاوه بر این هر دسته متناسب با موضوع آن طراحی شده است. 

پس از انتخاب دسته موردنظر، باید بسته آگهی متناسب با پیشنهادتان را انتخاب کنید. اساسا برای ثبت پیشنهادهای مربوط به خرید و فروش در دسته های املاک ، وسایل نقلیه و یا پیشنهادهای کاریابی و رویدادها از بسته های یک ماهه و برای ثبت پیشنهادهای مربوط به معرفی کسب و کار ها از بسته های یک ساله استفاده کنید. 

شما می توانید در هر زمانی از بسته های ارتقا پیشنهاد، برای برجسته کردن پیشنهادتان و نمایش آن در ابتدای لیست نتایج جستجو استفاده کنید.

حال باید برای پیشنهاد خود عنوان و زیردسته مناسبی انتخاب کنید. با توجه به اینکه پیشنهادهای شما که در واقع به نوعی معرف کسب و کارتان است، به مدت حداقل یک سال بر روی سایت پیشنهاد باقی می ماند، وقت کافی برای نوشتن عنوان و توضیحات مناسب و همچنین پر کردن کلیه فیلدهای خواسته شده اختصاص دهید.

یک عنوان مناسب برای پیشنهادتان انتخاب کنید. عنوانی که متناسب با کسب وکارتان باشد. همچنین نداشتن اشتباه تایپی و املایی نیز بسیار مهم است.

برای قسمت توضیح کوتاه و یا شعار تبلیغاتی، با کمی خلاقیت، عبارات جذاب و گیرایی بنویسید. شعارهای تبلیغاتی معرف هویت و سیاست کاری کسب و کارهاست. اگر تا به حال شعار تبلیغاتی خاصی نداشته اید، پیشنهاد می کنیم به آن فکر کنید.

👈 برای پزشکان و دندانپزشکان می توانید از عنوان تخصص استفاده کنید به همراه موفقیت های علمی به دست آمده.

در قسمت توضیحات ضمن معرفی کسب و کارتان، به اطلاعات مهم در مورد پیشنهاد خود اشاره کنید و بنویسید که به چه دلیل و یا دلایلی این پیشنهاد را به دیگران ارائه می دهید.

هر موضوعی در مورد کالا یا خدمات شما که نیاز به توضیح دارد، باید در توضیحات پیشنهاد درج شود.

حتی امکان درج لینک‌های اینترنتی نیز در توضیحات پیشنهاد وجود دارد، بنابراین حتما درج لینک‌های اینترنتی به وبسایت پیشنهاد و یا کسب و کار موردنظرتان را در نظر داشته باشید.

برای اینکه پیشنهاد شما در صفحات ابتدایی موتورهای جستحو قرار بگیرد، پیشنهاد می کنیم که متن توضیحات روان ، دارای پاراگراف های کوتاه و حداقل دارای  ۳۰۰ تا ۶۰۰ کلمه باشد. 

سعی کنید از کلمه کلیدی مورد نظرتان (معمولا همان عنوان هست) به ازای هر ۱۰۰ کلمه یک بار استفاده کنید.

برای تعامل بیشتر با مخاطبان می توانید از زبان محاوره برای جملات خود استفاده کنید. 

در این مرحله شما می‌توانید برای پیشنهاد خود لوگو (اختیاری) و تصویر کاور انتخاب کنید. 

تصویر کاور در صفحه نتایج جستجو سایت دیده می شود و در واقع ویترین پیشنهاد شماست. به همین دلیل در انتخاب آن حساسیت به خرج دهید. در نظر داشته باشید که آمار نشان داده است که پیشنهادهای دارای تصویر حدودا سه برابر پیشنهادهای بدون تصویر بازدید دارند. به همین دلیل ما درج تصویر کاور را اجباری کرده ایم.

در قسمت گالری هم شما می توانید به تعدادی که صلاح می دانید عکس آپلود کنید. عکس‌های انتخاب‌شده باید باکیفیت، واقعی و مطابق با قوانین درج عکس باشند. ترجیحا از عکس های مربعی (اینستاگرامی) و یا تصاویر با اندازه کوچکتر از 480 در 640 پیکسل و یا بزرگتر از 1920 در 1440استفاده نکنید. همچنین عکس های با حجم بیشتر از 250 کیلو بایت، به دلیل تاخیر در لود شدن پیشنهاد نمی شوند. 

اگر با نرم افزار فوتوشاپ آشنایی ندارید، می توانید از سرویس های رایگان www.online-image-editor.com  برای اصلاح ابعاد و از www.imagecompressor.com برای فشرده سازی و کاهش حجم عکس ها استفاده کنید.

به زودی امکان بارگزاری ویدئو در سایت پیشنهاد فراهم می شود. در حال حاضر شما می توانید برای نمایش ویدئو پیشنهادتان، آن را در سایت آپارات آپلود و سپس با وارد کردن ID ویدئوی مربوطه امکان دیدن ویدئویی از پیشنهادتان را برای کاربران سایت فراهم کنید.

حال برای ایجاد راه ارتباطی کاربران با پیشنهادتان، باید اطلاعات تماس، آدرس سایت اینترنتی، آدرس شبکه های اجتماعی، موقعیت جغرافیایی و سایر موارد خواسته شده را وارد کنید. 

برای نمایش پیشنهادتان بر روی نقشه ، لوکیشن محل پیشنهاد را هم به درستی مشخص کنید و برای جلوگیری از جابجا شدن، قفل علامت موقعیت رو فعال کنید.

حتما در قسمت مربوطه، ساعات کاری خود را مشخص کنید. فراموش نکنید که برای داشتن نشاط و کارایی بیشتر، شما نیاز به استراحت و تفریح دارید. ضمن اینکه همیشه باید زمانی را به خود و خانواده تان اختصاص دهید.

خدمات و پاسخگویی 24 ساعته نیازمند فراهم کردن بسترهای مربوطه است و اکثر کسب و کارها فاقد این بسترها هستند.

با توجه به محبوبیت اینستاگرام در ایران، در سایت پیشنهاد این امکان فراهم شده است تا شما بتوانید همزمان با معرفی کسب و کار و ثبت پیشنهادتان، آخرین پست های اینستاگرام خود را هم به نمایش بگذارید. یه این ترتیب کاریران ارتباط بیشتری با پیشنهاد شما برقرار خواهند کرد. 

برای انجام این کار، شما می بایست در قسمت مربوطه فقط آی دی پیج اینستاگرام تان را وارد کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، می توانید قیل از ارسال،  پیشنمایشی از پیشنهادتان ببینید و در صورت لزوم اصلاحات لازم را انجام دهید. 

پس از ارسال، پیشنهاد شما در اولین فرصت بررسی و تایید می گردد. 

👈 نگران نباشید! مدیر سایت در صورت لزوم و برای نمایش بهتر پیشنهادتان در موتورهای جستحو و تطابقت بیشتر با استانداردهای سایت، آن را بهینه می کند.

شما هم می توانید پیشنهاد خود را ثبت کنید

پیشنهاد ، آسان ترین و سریع ترین راه برای رسیدن به انتخاب هوشمندانه است.

انتخابی مطابق با خواست و معیارهای شما

ما به شما کمک می کنیم تا در کوتاهترین زمان ممکن، بهترین ، خوشمزه ترین ، پرطرفدارترین ، ارزانترین ، لوکس ترین را پیدا کنید.

با ما همراه باشید

محتوای این وب سایت با هدف رشد و ارتقا کسب و کارهای فعال در کشور ایران تهیه شده است.  هر گونه کپی برداری از مطالب و محتوا فقط با کسب مجوز از صاحب کسب و کار جایز است.